3erkekannesi__ bugün kadın doğuma gittim ultrasonla baktı birşey gözükmüyor dedi, kan tahlili de ver dedi işte sonuç bu çıktı ama 2 gündür koyu renk kanamam vardı bugün iyice kırmızıya yani normal adet kanamasına döndü. Bu yüzden gebelik ihtimali yok gibi gelmişti beta sonucunu görene kadar . Gebelik erken dahi olsa adet olmamam gerekiyordu