aslanbebis 3baby1mom elif7723 14 aylık bebeğim var ve hala düzenli adet göremediğim için gecikmeye göre bi yorumda yapamıyorum 😐 yarın hızlı test mi yapsam acaba onda çıkar mı
3baby1mom aslanbebis ay yaptın mı bir daha test 🫡ben de çocuğumun birini bu şekilde öğrendim ama böyle bozuk teste de denk gelmiştim bilemedimm çok merak ettim 😑
aslanbebis birannebirogull Gucluyummutluyumm 3baby1mom 3erkekannesi__ Beta-hCg 14.73 mU/L ben hiç bişey anlamadım şuan adetim bu değer 5 in altında çıkması gerekmiyor mu??
aslanbebis 3baby1mom ay şimdi yaptım yine aynı siliklikte çizgi çıktı ama az önce kanamamda oldu adet mi yerleşme kanaması mı anlarım artık yarına 😅
aslanbebis 3baby1mom Kanamam da var gibi valla adet oldum heralde diyip kan tahlilide vermedim , evde yaptığım testte net çıktı ama kafalar karışık