Lenali bu arada ödeme için de şöyle, çölyak raporu alıyorsunuz ve aylık 400-500 lira gibi bişey yiyecek yardımı için ödeme yapılıyor. Ancak çölyak olunca özel sağlık sigortaşarı birçok rahatsızlığı çölyağa bağlayıp ödeme yapmıyormuş ben bu nedenle kızıma rapor çıkartmadım.
Ama rapor şu yönden de önemli, allah korusun acil bir durumda ilaç verilmesi gerekti, çölyak oldupunu sistemden görüp ona göre uygun ilaç verilebiliyor.