kkbrylmazz benim annem polisti. Hayatım boyunca olmak istemediğim tek meslek polislikti😔 çalışma saatleri, nöbetleri, esneklik olmayışı. Zordu yani… eve geç gelirdi, haftada 1 gün izni olurdu, çoğu zaman yetirşmez kardeşimi bile kreşten ben alırdım. E o zamanlar kadıncağızın arabası da yok, ulaşım imkanları da daha kısıtlı. Şimdi belki kadınlara daha esnektirler bilemiyorum. Bir de benim zamanımda herkesin annesi ev anımıydı, hep okula gelirdi anneler benim annem yok diye çok üzülürdüm. Şimdi çok kadın çalışıyor.
Ama şimdi bakınca bende sabahtan akşama çalışıyorum. Baksan benim kzılarım da benim mesleğimden memnun değildir.