kkbrylmazz Eskiden kadın erkek ayırt ediliyordu meslekte, ne yazık ki kadınlara gece nöbetleri dış görevler vs yoktu eşitsizlik vardı şimdi kadın erkek farketmeden nöbet tutuyor kapıda bile olsa kadın polisler yan gelip yatıyordu kebaptı ama şimdi çoğu sitem ediyor bu meslekde kadın da erkek. De aynı maaşı alıyorsa iş yükünde de eşitlik olmasi lazımdı zaten bu açıdan bebekli iseniz bunu bilerek mesleğe girin şubelerden herhangi birinden başlama yapmazsanız genelde ilk görev yeri de İstanbul olur. Maddi manevi çok zordur bilginize