Boncukkizlarim Belki de bebeğinizde dil bağı vardır emerken agrı duyuyordur doktora muayene ettrmenzde fayda var
arslaninannesi98 Kardelen42 canım gazdır o. Hiç endişelenme. Biraz gezdir gazını çıkartmaya çalış sırtını sıvazla 15dk sonra tekrar ver
Tugceers Kardelen42 ara gazi vardir damla kullaniyor olabilirsin ve bu gazi yok anlamina gelmez. Emerken de bebekler hava kabarcigi yutabilir ve gaz yapar emme esnasinda bagiriyorsa bacaklarini kasip karnina cekip duruyorsa bi gaz cikartmayi deneyin hemen 2, 3 dk da cikmaya da bilir o gaz dikkat edin
Nurbanu91 Kardelen42 canım bebim bebeğim şuan 2 ay 4 günlük emiyor bir süre sonra ağlıyor meme de bende yeni çözdüm sebebini benim bebeğim ilk 5 dk güzel emip ağlıyor çünkü süt hızlı gelsin istiyor sinirlenip emiyordu bende her seferinde tek memeden veriyordum şimdi ağlayınca anlıyorum ki hızı axalinca ağlıyor diğer memeyi veriyorum susuyor emiyor sebebi o olabilir
Cennetinsusu Kardelen42 Gazdandır canım. Gazını ne kadar da çıkarsa maalesef gazı oluyor. Benim kızım gazı olduğu zaman öyle yapıyordu.
Eliflerceee Kardelen42 ayni sorunu bende yasiorum.50 gunluk bebegim. Meme agzinda bagirio, elleri ile itiyor, sut agzindan ustunu islatiyor ama bi turlu emmiyor. Bende uykuya daldigi zaman emziriyorum. Gazi oldugu zaman uykuda da emmez diye dusunuorm.
bsrkya Kardelen42 Büyük bi ihtimal gazı vardır benimde o zamanlar öyleydi şimdi 4 aylık olucaz dişten dolayı zorlanıyo meme reddi var hiç bitmiyor yani Allah yardımcımız olsun ne diyim😄