Kardelen42 Kizlar 1 aylık bebeğim emerken bağırıyor gazı yok damla kullanıyoruz rahatlatıyor çıkarıyor gazını ama niye bağırıyor ya
Haribo42 Kardelen42 1 aylik bebekte meme reddi oyle hic duymadim gazdir o gaz valla benim oglum asiri gazli hala cok gazli 5 bucuk aylik dusun senin dedigini hala yapiyo gazini cikariyorum bi daha gaz olusuyo bir emzirmede 5 kere gaz cikarttigimi bilirim savasa savasa simdi meme reddi yapiyo ac geziyo:)
[silindi] Kardelen42 sütünüz tazzikli geliyor olabilir memenizi sıkmayın emerken. Ya da az geliyordur o zaman memenize baskı yapın hafif . Deneyin bakalım.
Shrkerem Kardelen42 başka sıkıntısı vardır Besin alerjisi süt ürünleri alerjisi Dr a götürün internetten araştırın gaz süt yetmemesi değildir mideleri ne kadar ki zaten
Canpare2 Açlıktan değil meme reddi yaşıyorsun meme reddi yaşayan bebeklee memeyle savaşır memeyi itip ağlar
Gulcin1827 Canpare2 valla benimki 4 aylık oldu hala memede aglıyo 😄 ayakta emziriyom ayaktaaa yeterki emsin diye 😄😄
arslaninannesi98 Kardelen42 canım gazdır o. Hiç endişelenme. Biraz gezdir gazını çıkartmaya çalış sırtını sıvazla 15dk sonra tekrar ver
Eliflerceee Kardelen42 ayni sorunu bende yasiorum.50 gunluk bebegim. Meme agzinda bagirio, elleri ile itiyor, sut agzindan ustunu islatiyor ama bi turlu emmiyor. Bende uykuya daldigi zaman emziriyorum. Gazi oldugu zaman uykuda da emmez diye dusunuorm.
Milandmrc Aynı sorunu bende yaşıyodum bikaç gündür çok şükür olmuyo ve biz reflüye bağladık. Memede ağladığı zaman göğsüme alıp sırtına vuruyorum ağzından gazını çıkarıyo tekrar emziriyorum biraz emiyo yine ağlıyo böyle böyle karnını doyuruyodum
tde_kbr Gaz bence de benim bebeğimde öyle yapıyor. Biz gaz damlası kullanıyoruz gazını da çıkartıyoruz artık gaz kalmamıştır diyorduk ama iki kere acile gittik çok ağladığı için doktorlar karnını dinleyip elle muayene ediyorlar bağırsaktaki gazı anlıyorlar. Çok gaz var dediler.