Asyapolat merhabalar önce sağlıkkı sıhatli alın bebeğinizi kucağınıza, şöyle ki ben 34. Haftama kadar hep özele gittim sonra Doktor’un bir tutumundan dolayı devlete zeynep kamile gitmeye başladım 35. Haftamda benim bebeğim ters olduğu için zaten sezeryan netti benim için ama 40 haftamda pazartesi doldu cumaya sezeryan verdiler yani 40. Haftanın sonuna benim kız 40+3 te suyum ve açılmam ile hemen doğuma aldılar çok korktum çok ağladım nabzım 180 leri gördü anestezi uzmanı elimi tuttu ve bir dakika bile bırakmadı hemşireler doktorlar çok iyiydi elbette aksi insanlar çıkıyor ama onları da yoran bizim insanımız ya otel konforu yoktu elbette ama allah korusun olağan dışı bir komplikasyonda ilinin ehli bir sürü doktor ve çocuk yoğun bakımı oradaydı o yüzden ben çok memnun kalmıştım