Asyapolat ben 2.hamileligimi devlette gittim kontrollere.ikki ozel takipliyfim ve ozelde sezeryan oldu son dk dolü ,8cm acilma ile gitmistim oysa.neyse.velhasil 2.de nasilsa sezeryan olcaksa ne diye dunya para vericem dedim ve devlette hem de prof.du doktorum.37 miydi 38miydi yanlis olmasin bana gun verdi ogune kadar da 3 gunde 1 nst geleceksin dedi.neyse nst gttim ki sancim cikti cts gunuydu .verdigi gune daha 5-6 gun vardi…nobetci dr kimsenin sevmedgi bi dr denk geldi ama cok guzel gecti hic sknti yasamadim.yani bu is sans biraz .ben gayet rahattim kafa olarak.oyle gttim ve rahat da gecti.bosuna ozele de para vermemis oldum.ayrica cts gunu oyle bi denk geldi ki ameliyathane bostu.eve gdip dusumu aldim esyalarimi aldim hic beklemedim hemen aldilar ameliyathaneye.eger nst gtmeyip evde dursam bebegimde sknti olabilirdi.bi de bunvar ihmal etme sen de sakin.sen hissetmezsin ama kalp atisi hizlanirsa dogum geldi demektir.