schiphol Hiç sallamadım sallatmadim evde gezerek uyutmalarına dahi izin vermedim,emzirerek uyuttum 15 aylık olunca ise emzirmeyi sonlandırdım 1 hafta belki zorlandı ama şuan yanına yattığım da sag sol dönerken uyuya kalıyor.
Benim ile kardeşim arasın da 13 yaş var annem sallardı sabahlara kadar onunla uğraşırdık,annem emzirirdi sonra bana sallattırırdı saatlerce o yüzden asla dedim.