schiphol benim oglum uyku egitimine ystkin bi bebek yani yanina oturup ninni ve uyku pozisyonuna gectiginde oat pat yaparak uyutmustum bi sure. Bi sure dedigim de nerdeyse 1 ay. Uykuya dalma suresi ve surecinin dk si evet azaldı zamanla (ilk gun 1 saat sonradan 15 20 dk lara felan dustu) ama bu surec beni asiri yordu ve hircinlastirdi. Hic bir yol kat edemeyince haliyle bu durum bana ters etki yaratti. Uyumamasina tahammul edemiydum mesela. İcten ice ciglik atar vaziyete gelmistim bebegim buna hazir hatta uyumlu ama ben hazir degilmisim ben bu konuda suan sabirli ve ne yapmam gerektgijni bilmiuomusum. Gun gectikte yanindan kalkmam gerekiyo ama kalkamadim her seferinde beni tam dibine istedi mecbur hep yatsginim icine girdim hic desteksiz uykuya adim atamadik yani. Sonuc mu tekrsr ayakta sallanmaya geri döndük. Bu yolda ilerleyen annelere helal olsun iyi sabirlari varmis vallahi.