Azram19 Yüzsüz utanamazlar hangi yüzle geleceklermiş şimdi iki haftadır torunlarını görmüyorlar eve dönüncee oğlumm göster çok özledik derler bu salakta diyemezki nie 2 haftadır aramadınız görmediniz şimdimi özlediniz demez
Deletedmom54 Azram19 eşim savunur çok şükür👍 Ben haklı oldugum için benım tarafımda.yoksa yürümezdı zaten evlilik.
Azram19 Deletedmom54 aynn benide savunur arkamdada durur yoksa nizimkide çoktan bitmişti ama ailesi özelliklede anası konusunda bazen deli ediyor beni
yigitmomss Deletedmom54 bnmkiler gelmeden benden izin alıyorlar anam sctim ağızlarına ne var bnmki de can biktim valla simarikliklarindan.oturdu kaynnm gotunun üzerime aynısını yap derim.
Deletedmom54 yigitmomss babasıda öledir.hiç unutmam yeni evlıydık.babası aradı gelmek istiyoruz dedi.anası arkadan oğlumun evıne gıderken ondan ızınmı alcam dedi.ona söle izin almıyosunuz müsaitmisiniz diye soruyosunuz dedim.neyse şimdi noldu?oğlunun evine izinli bile gelemiyor.
[silindi] Azram19 bacım sen ıyı degılsın kendıne gel bı bısmıllah de tovbe yarabbım😒nasıl ınsanlar olduk boyle ınanın anlam veremıyorum kullandıgınız kelımeler cok agır ve ayıp..
Utom Azram19 yaşadıklarınıza tepki göstermekte haklısınızdırda ama siz eşim diye bahsettiğiniz kişiye Mal, gerizekalı, salak, saf vs saydırıyorsunuz. biraz saygı, önce evladınıza saygı çünkü evladınızın babası.
Azram19 O evladının annesine yapılanları hazmedip annesiyle dedikodu yapabiliyor ama evladını arayıp sormayan ben işe gittiğimde zorla geitp bir ay bile baktıramayan annesiyle oturup dedikodu yapabiliyor
Gamze_Defne Azram19 yaparlar dedikoduyu çok severler.Annelik kutsaldır,her anne özeldir ama böyle içi taşlaşmış zerre sevgi ve saygısı olmayan anneler için geçerli değil.Sevgili oğullarını keşke evlendirmeseler o zaman da bizi de yakmasalar böyle..Sanki biz ağaç kovuğundan dünyaya geldik te bizi bi hor görmeler falan .Yaş kemale ermiş ama nafile😁😁
Gamze_Defne Azram19 ben de ben de ben de hele annesinden nefret ediyorum nefret.👍🏻 Annesi yüzünden boşanma aşamasındayız sevgili oğlunun turşusunu kursun artık.55 yaşında kadın benimle kıskançlık yarışına girmişti resmen,eve geldiğinde herşeye karışmalar sürekli oğluna beni kötüleme durumu,kızım olduğunda da saçmasapan davranması hastanedeyken hiçbi şekilde yardımcı olmaması ve kızımı alıp o büyütmek istermiş falan filan böylelikle son nokta oydu.Kızımı o büyütecekmiş yok ya dedim bi tane doğur çok çocuk istiyosan dedim oğlu da hep anacıl oldu zaten kendi ailesine sahip çıkamadı şimdi ana oğul dizdize elele otursunlar 😁😁
Gulcyrl Azram19 benimkini de cinsiyet öğrenmek için sadece doktora gelmişti hamileliğimde erkek bekliyor tabi 😄 kızı duyunca bu şok hayırlısı ile doğsun demek yerine görümce olacak kızı için oda kız çocuğu olsun istiyordu oğlu oldu neyse 2. Erkek olur dedi
Nazliprensesinannesi Azram19 al bendende o kdr...dedikodu iftira iki yuzluluk sinsilik hep onlarda..yuze gulerler arkandan iş cevirirler.. Sinsilik yaparlar ara acmaya calisirlar.. Kocaniz sizden yanaysa afedersin g.tlerinide yirtsalar amaclarina ulasamiyorlar.. Ben hicbiriyle gorusmuyorum kafam rahat.. Esimde gorusmuyor surekli bizi birbirimize dusurdukleri huzurumuzu bozduklari sinsilik yaptiklari icin.. Neymis esim anası ne derse onu yapacakmis.. Beni dinlemicekmis.. Hergun aricakmis.. Gel deyince gelecek git deyince gidecekmis Olduuuuu..... Birde caktirmadan sinsice yapiyorlar bunu.. Ama ben yer miyim? :) Actim agzimi yumdum gozumu Dedim bi daha ailenle muhatap etmiceksin beni sen napiyosan yap git gorus kal hatta gelme ama benim icin bitmistir bu is asla gorusmem Benim ailemle arami acan huzurumu bozmaya calisan insanlarla niye girusucem ben dedi Annesinede soyledi"bi daha benim huzurumu bozmak icin ararsaniz beni agir konusurum"dedi O gunden sonra seslerini kestiler.. Hiccc biseyimize karismazlar laf etmezler bisii demezler :) Hersey eşte bitiyor kuzular inanın 😌
Deletedmom54 Nazliprensesinannesi bazen eşlerede üzülmüyor değilim.insan ailesini seçemiyor malesef.onlarada hak verıyorum.eşim bigün bana napim gidip kavgamı ediyim demişti.zaten oğlunu düşünmeyen benimi düşünücek diyip kendımı sakınlestırıyorum genelde.yoksa baş edilmez
Deletedmom54 Nazliprensesinannesi valla tavrını bu zamana kdr pek koymadı.napim diyodu ama artık pes etti uğraşmıyor.uzun bi süre görüşmediler şimdi annesi geri vites yaptı.baktıkı oğlu elden gidiyor.yoksa zamanında eşime benim yanımda karımköylü olma derdi🤔
Mervedefne54 Azram19 canım aynı durumdayım nefret bile az kalor yanında tiksibiyorum beyinlilerde iki yüzlü şeytan geberesiceler