Eşimn ailesinin yaptıklarını benim ailem bana bize yapsa ben aileme mesafemi koyarım gerçten yaparım bunu ama benim saf eşim yapmıyor
anasıyla hala birilerinin dedikodusu yapacak kadar konuşabiliyor artık beni ilgilendirmiyor ailesiyle ilişkisi ben kendimi ve çocugumu çektim onalrdan
buda mal biraz aklı olsa tavrını koyardı
umrumda degil dışardan adı evlilik bende kendi yaşantıma bakıcam sadece kızımı düşüncem
kendimide kullandırmam çalışıyorum güzel bi mesleğim var işine gelmiyosa çağırsın anasını otursunlar dızdıze