kcbusraaa çişi de şöyle uyanınca, emzirdikten sonra tutuyorum genelde de yapıyor. Çok uzun süre tutmuyorum iki üç dk en fazla. Ben de çisten ziyade kakayi yapmaması çiş bazen kaçıyor onu sürekli yakalamak biraz daha zor garip bir şekilde bebek yönlendiriyor sizi. Ama emzirme ve uyanma sonrası açıp tutabilirsiniz.