kcbusraaa ben de biraz araştırmıştım ilk çocuğumda yapamadim ikinci çocuğumda deniyoruz kayinvaledim yanımda diye belki daha rahat ilgileniyoruz, öncelikle bebeğin gaz problemi olmuyor çok iyi bir şey 3 aylık olucaz hiç altına kaka yapmadı hareketlerinden anlıyoruz genellikle emdikten sonra bir ıkınma oluyor tutuyoruz yapıyor, geçen tatile gittik yolda ugrasamam diye bezine yapsın dedik ama yapmadı tutunca yaptı😅 hatta çişini de emziriyorum onu altına yapabilir diyorum ama yapmıyor bezini açınca yapıyor. İlerde ne olur bilmiyorum ama aslında biraz uğraşılsa yapılır. Birde bebeklerin kasları gelismemis lafına çok inanmıyorum bebek bezi markalarının uydurduğu bir şey bence. İlk oglumda da 18 aylıkken öğretmistim bütün uzmanlar 2 yaş sonrasini yok kasını tutamaz diyordu ama çok güzel de tutuyormuş gece bile hiç kaçırmadı, daha erken öğretsem belki öğrenirdi demek ki