Genel anestezi ile Sezeryan oldum 31 gün oldu 6 gündür karnımda sertlik , dokununca ve acı sızlama var doktoruma sordum ağır mi kaldirdin korseyi mi çok sıktın dedi ama kendime çok dikkat ediyorum neden bu sızı bilemiyorum yaşayan var mı acaba bu durumu