Ask2 ben 15-16 falan almıştım zaten 4 kilo fazlam var şuan. Ay ne güzel 40 ları görmeyi özledim yalan yok alışkın olunca 10 seneden fazla 42-43 takıldıgım için hep bide pantolonlarım çok dardı suan yuksek bel olanların içine giremiyorm hala biraz gönek oldugundan yuksek olmayanlara sıgıyorm ama cok özledm öbür pantolonlarımı yaaa vallahi 😬