lilibebiko oncul olduktan kaç ay sonra geri adet oldunuz araya uzun zaman girdi mi yoksa düzenli devam mı etti
456PlayerEsra lilibebiko doğum yaptıktan sonra kırkın çıkınca gel diyorlar muayene ediyor doktor belki unutmuştur size söylemeyi
lilibebiko 456PlayerEsra yazdım ama geç olduğu için sabah cevap verir bu 40 muayenesinide sorarım teşekkür ederim
karpuz_ lilibebiko normaldir diye düşünüyorum ama 40 kontrolüne gitmemişsin sen yine de doktora git kontrol ettir kendini