FtsCvlk
İlk oğlumu 18 aylık iken ayırdım uykuları resmen düzene girdi ayırınca. Keşke baştan ayırsa idim. 29 aylık şu an çok rahatız
İkinci oğlum 3.5 aylık 6.ay itibariyle o da abisiyle aynı odada olacak.
Ha telsiz işime çok yarıyor bu gibi durumlarda.