xfttmnurr 3.965 Gr dogurdum, kendim sezeryan istedim,doktorum önce kızdı biraz normale alalım olmazsa sezeryane çeviririz demişti. Ben direkt sezeryan istedim,bebeği çıkarttığında da iyiki sezeryan istemissin çok zor doğururdun sen bu çocuğu dedi, çünkü baş cevresi de geniş oluyor.