xfttmnurr mumkun degil bence.
Ben 5 kg civarı doğmuşum, annem cok zorlanmis baya kesi atmislar kan kaybetmis yorulmus bayginlik gecirmis vs vs..
o zamanin tecrubesi ile bana zarar gelmemis Allahtan.
Fakat burda 3-4 kg olan dogumlarda cocuklarin kollarini omuzlarini kiriyorlar . Arkadasim 4 kg civari dogum yapti 8 saat dogumhaneden cikamadi ustune cocugun omuzunu kirmislar bebek yogun bakimda kaldi. Anneyi zorlamanin ne manasi var bilmiyorum. Ben cesaret edemezdim.