mmomyyy 30 aylık kızım oğlum 8 aylık kıskançlık yaşamadığımız için işimiz daha kolaydı ev işini saldım eşim gelince hemen bir süpürge atıyorum bitti , yemek aparatif şeyler Allahtan eşim bu konuda destek 2 , 3 saat eşimle bu işlerle uyğaştıktan sonra 8 de küçüğü 9 da büyüğü yatıyorum 3 saatte eşimle film çay keyfi kendimize zaman ayrıyoruz dinleniyoruz böyle çözüm bulduk . Zor işler de cumartesi pazar ya beraber ya eşim bakar çocuklara ben yaparım çocuk büyüyecek biliyoruz düzen kurup iş birliği ile ilerletiyoruz bu süreci zor ama geçecek diye sabrediyoruz