yyebb1 benim oğlumda çok istiyor kardeşim olsun diyor, 2 3 ay önce Allah’a dua edelim annecim hayırlısıyla versin sana bir kardeş dedim. dün bana ben çok yoruldum Allah’a dua etmekten,birazda sen eder misin anne dedi. 🤭nasıl düşündü kafada kurdu bilmiyorum acaba dua edince hemen olacak mı sandı ki😅ben kendimi hazırlama aşamasına geçtim bir kaç aydır çünkü aşırı bi rahata alışma durumum oldu, herşeyim düzenli,vakti saati var bi rutin oturmusken elbette zor gelecek ona hazırlanmaya çalışıyorum. bizim okul olayımızda servisle gidip geliyor okula, bu senede aynı olur 1. sınıfa baslayacak 🥰