Esoz1110 2.5 yaşında doğdu doğalı ağlamadığı gün yok gercekten öyle cok yoruldum ki annemle kardeşim geldi hiçbisey anlamadım bize huzur vermedi ne gezebildik ne evde oturabildik sesli sesli ağlıyor sürekli huzursuz gercekten bittim😒
simseklivekalpli Esoz1110 valla bu benim oğlan. 4 yaşında. Halaaa ağzını ayıra ayıra ağlıyor ama çok azalttı Allah’tan.
hepoyleolurzaten___ Esoz1110 bir an önce büyüse diye umut ediyorum zaman geçsin istiyorum hiç düzgün uyumaz hergün bir sıkıntısı var ya dişi çıkar ya hasta olur ya uyumak istemez ya ishal ya pişik çok bunaldım artık geceleri tetikte uyuyorum uykularım kaçıyor uyandı uyanacak diye haliyle çok mutsuzum psikolojim bitik
Esoz1110 LadyGaddar Gerçekten çok zor ya birde ağladığı zaman kusuyor 😒 o yüzden çok ağlatmamaya çalışıyorum beynim çatladı artık ağlama sesinden sen napıyorsun canım böyle durumlarda oyunda oynamaya calısıyorum ilgisiz birisi de değilim sürekli ağlıyor ya
Esoz1110 simseklivekalpli Benimki nedensiz ağlıyor ya birde o kadar uzun süre ağlıyor ki kusuyor ağlarsa bıktım gercekten😒
Esoz1110 Meri-Mel Amin canım inşallah delirtti beni ya kafam kalmadı ailem geldi şöyle oturup bir çay bile içirmedi bana ayrı onlara ayrı huzursuzluk yaptı
LadyGaddar Esoz1110 İnan ayni durum bizdede var sürekli onunla uğraşıyorum bak yeni uyudu tlfonu elime alabildim yoksa ne mümkün Genelde ilgisini baska yöne çekiyorum yada bi müddet ağlamasına izin veriyorum Ne denediysem olmuyor aglak bi bebe olmasina alistim ama şunu farkettim ki zaman geçtikçe hafifliyor Mesela ilk sene cok daha zordu hatta bu konuyla ilgili postum bile var🤦🏻♀️
Esoz1110 hepoyleolurzaten___ Bende aynı durumdayım sizinki ne kadarlık benimki birde aşırı gazlıydı kolikti derken ben bir dinlenemedim
simseklivekalpli Esoz1110 evet nedensiz, sonrasında bir nedene bağlanıyor ama şöyle, başlıyor feryada. E ne oldu diyosun dolabı açamadim mesela, yardim iste? Ağlamaya ne gerek var? Olmuyor valla 🤦🏻♀️
hepoyleolurzaten___ Esoz1110 17 aylık benim kızımda çok gazlıydı kolik değildi ama gazı çoktu çıkar çıkar bitmiyordu neler çektim Allah bilir
ipickot24 Esoz1110 benim ilk kızım böyleydi öyle ağlardı ki tukenirdim artık 3 yaşından sonra bir sakinledi. Şimdi tam bir hanım efendi
Esoz1110 LadyGaddar Kızımda hergün ağlıyor ben çözemedim hala bu durumu seninki ne kadarlıktı canım vallahi öyle yoruldum ki zombi gibi geziyorum ortalıkta
simseklivekalpli Esoz1110 bakma hiç. Şimdi 22 aylık kızım aynı teranelerde. Normalde su verince susardi bugün onu da döktü yerlere 🥴