miabel9 Kızlar araba almak istiyorum. Belirli bir peşinatım var. Banka kredisi şu an çıkmaz eşime. Emin evimi yada fuzül evi düşündük. Bu gibi kuruluşlardan ev veya araba aldınız mı yada etrafınızda var mı alan? Güvenilir mi?
simseklivekalpli miabel9 size sıra gelene kadar ana paranız erir, çıkmak isteseniz organizasyon ücreti vs paranızı çarçur edip verirler.
tosbiksmoms miabel9 biz Haziran ayında bir sormustuk 5 ayda para teslim cekilişsiz denilmişti. Ama vazgeçtik Aralık ayı teslim eve yazildik. Fuzulev.
feync miabel9 abilerim girdi katılımev olması lazım. Biri dün aldı parasını diğeri kasımda alacak bugün alan 5 6 aylık bir ödeme yapmıştı
simseklivekalpli miabel9 yani bilmiyorum beklerken para eriyor, alacağının fiyatı artıyor vs yazan çoktu ama denemeden de bilemeyiz gibi
incilinasmom miabel9 bende fuzule araba için başvurdum 800 bin için 300 bin peşinat verdim kurasız kasım ayında teslim alıyorum. Emin evimle aynı her şeyi sadece taksit seçenekleri daha makul fuzulde 6 ayda bir taksit artışı oluyor direk yüksel mebla ile başlamıyorsunuz maaş yükselince oda yükseliyor zorlamıyor baktığınızda ve daha uzun vadeli oluyor. Emin evimde sabit taksit ödediğiniz için ilk başlarda zorlanabilirsiniz
miabel9 incilinasmom ya teşekkür ederim ne güzel detaylı anlatmışsınız. Fuzül daha mantıklı bizim içinde
didoece Ben hem emin evim hem katılımevim deneyimledim. Çekilişsiz olana girebilirseniz ve gücünüz var yüksek Mebla ödeyip erken teslim alabilirseniz çoookkkkk mantıklı. Yoksa çekiliş işi boşa para yakar.
miabel9 didoece dimi . Bizde çekilişsiz olana katılmayı düşündük. Diğerini beklemektense o daha mantıklı geldi
sdakbyk miabel9 biz sorduğumuz zaman peşinat veriyorsunuz(peşinat ne kadar yüksek olursa sıra o kadar çabuk gelir dediler) 25 bin gibi bir para kesintisi oluyormus
aydint Katılımevim ile araaba aldık, kurarız olana girmiştik,eşim güvenemesiği için düşük bi borca girerek eldekinide satarak geçen ay aldık, borcumuz şubata kadar devam edecek
Nacafa Biz de bir ara araştırmıştık araba için. Mesela milyonluk bir araba için firmaya yüzde yedilik bir katılım bedeli ödüyorsunuz. Çekilişsiz sistemde ortalama 5. Ayda parayı araba alacağınız kişinin hesabına atıyorlar. Arabayı devir alacağınızı öğleden önce bildirmeniz gerekiyor onlar parayı akşam 5 gibi hesaba atıyorlarmış bundan dolayı da arabayı devredecek kişiler biraz çekingenlik yapıyormuş
tosbiksmoms miabel9 inşallah Bana eğer cekilişsiz ve yakın zamanlarda veriyorlarsa mantıklı geliyor. Diğer türlü mesela 5 6 ayda biriktiremeyecegimize göre o araba parasını…