adamommyy ben de öyle dedim sese alışsın diye evde başka kimse olmadığı için tv falan açıyordum ilk zamanlar. Ondan rahatsız olmuyordu uyuyordu fakat gözünü açıp beni görünce bi daha yummuyordu. Böyle böyle gündüz de beşiğinde uyutmaya başladım. Sonra gündüz de tam kapatmasam da karartma perdeyi kapatmaya başladım falan😝 olmayınca olmuyor. Sessizlik istiyor benim kızım