adamommyy Benim büyük kızım 6 yaşında. Bebekken tek baktığım için ev aşırı sessizdi, sessizliğe alıştı. Bana da herkes sese alışsın, zorlanırsın diyordu ama tek başıma ne sesi yapayım evde. Lohusa depresyonundan yemek, temizlik vs de yapamıyordum hiç, ev sesi de yoktu yani. Bu kadar sessiz ortamda ayak bileğimin çıtırtısına uyandırdı haliyle. Ama kızım uyku konusunda çok rahat bir çocuk oldu. 8 aylıktı, tüm gece uyumaya başlamıştı. Bir de uykusu ağır oldu, ramazan davulu pencere altında çalarken uyanmaz. Bence bebekleri küçükken rahat ettirmek, bir düzenin olması önemli sağlıklı uyku alışkanlığı geliştirebilmesi için. Kıyamıyorum kaos içinde uyutmaya çalışmaya çünkü ben de sesten çok etkilenirim.