Yıllar once bizdede vardı bu bocek ler ılaclama ile bıtmıyor bızım bır mahalle ılaccımız var bal gibi bırseyı mercımek boylarında evın menteselerı dahil bırcok yere sıkıyor boceklerın olusunu bıle girmiyorsunuz ve tek bırtane bile kalmıyor sanırım bu ılac eczanedede satılıyor inanın bızde bırtane bile kalmamıştı bu ılac evde 6ay gecerlı bıze yapan ılaccı komsumuz tekrar gelırse ben burdayım diye temenni vermıstım Allah razı olsun bızı kurtardı o ılletten