Ben bildiğimiz acı biberi suda kaynattım cam sil şişesine koydum heryere sıktım ve evde ne kadar oda varsa her odaya peçetelik sarılı bir top naftalin koydum ve marketten o böcekler icin tabletler var onlarıda her köşeye koydum evi çamaşır suyuyla dezenfekte ettim her yeri boşalttım sildim 1 hafta sonra hepsi gittiler bence elinizi çabuk tutun bunlar bir anda üreyen tipler cunku birde toplu halde ürüyorlar bu daha kötü