nilozka Orenda_ ben keten tül almışdım ve çok güzel geldi. Satıcı BBB diye geçiyor. Ürün naturel foldet keten tül perde ekru 1 E 2,5 pileli
tosca Tül ve beyaz güneşlikleri almıştım alt kısmı yamuk geldi. Kaliteleri güzel ama dikişler yamuk :( ama bi de karartma perdesi aldım o güzel geldi hatası yok
yavruaslanlar Orenda_ ben aldım bu sayfadan cok güzel memnunum cnm perdeciye gittim 22 dedi burdan 10 na tüm evi hallettim lisabellahome satıcı
Orenda_ yavruaslanlar Evt görmüştüm bu markayı çok çok güzelmiş dokusu yumuşak mı sert mi bunların kanki
cikolatahurma Orenda_ ben genelde bir şey alacağım zaman çok yorum görsel olan satıcılardan almaya özen gösteririm.
Orenda_ cikolatahurma Evt bende o şekilde yapıyorum da perde konusunda kararsız kaldım iyi gelmezse diye bir de perdeciden alsan daha pahalıya geliyor
nihaliz Orenda_ Ben daha 2 ay önce trendyolda bu satıcılardan perde aldım. (Gacallar house ve Perde Safir ama eskiden Eperde den de almıştım oradan da Çok memnun kalmıştım). Tüllerin ağır gramajlı ve sık pileli olmasına dikkat edersen, astığında dandik durmayacaktır. Bazı satıcılar ince tülden yapıyor, sık pileli bile dikse camda çok basit görünüyor. Ölçerken mutlaka duvardan duvara ölç ve uzunluğunu yerden 3 cm kısa ver. yere değmesi kötü görüntü oluşturuyor  
tosbiksmoms Orenda_ zaten mesela 3e1 diye yazıyor benim aldığım site Trendyol da pasamanlar tekstil yukarıda bir hanimefendi de görsel olarak paylaşmış aynı sitenin ismini.
Gamze11 Orenda_ geçenlerde balkon ve çocuk odası için güneşlik sipariş verdim hem aşırı uygun hem de gayet güzel geldi
mabellaa Orenda_ yani nasıl anlatıyım böyle aşağıdan bakınca düz durmuyomus gibi hafif öyle oldu benim ama önünde koltuk olduğu için sorun olmadı