doganer ben geçtiğimiz kış sadakatsiz , Medcezir ve Kuzey yıldızı izledim şuan kavak yelleri izliyorum 😂 her kış Feriha izlerdim bu kış es geçtim ama ben çocukluğumu çok özlüyorum annemle izlediğim dizileri izliyorum hep onu fark ettim umutsuz ev kadınları da güzel komik bu arada