JanJan_ benim bebeğimin yumuşak battaniyesi var 4 ay civarı üstüne örtünce tutmaya başladı yanaklarına falan dokunması hoşuna gidiyordu alınca eliyle arıyordu kendisi seçti yani. 20 aylık hâlâ emerken battaniyesi elinde olmalı uyanınca o olmadan tekrar uykuya dalamıyor bende biliyorum iyi mi kötü mü