mondecaidensecmeler 2prensesimvarcanim ilk oğlumu beni iyi bir anne olarak,kendisi için cabaladigimi,iyi olması için koşturduğu mu hatırlasın istiyorum ikinci oglumuda aynı şekilde
rbaa1 2prensesimvarcanim Beni güçlü bir anne olarak hatırlamasını isterim.Çözümcü ve haksızlıklara tahammül edemeyen yönümü örnek alsın isterim.
Valide-Ayse-Hafsa-Sultan 2prensesimvarcanim her yönümü almasın ama iyi hatırlasın herkesin beğenmediği bir yanı vardır benimde konuları uzattıkça uzatmam bazen susmayı bilemiyorum durduramıyorum kendimi
bebisveannesi77 2prensesimvarcanim Ona yaptığım yemeklerden hamarat bir kadındı diye hatırlasın. Güzel kokardı temiz bir kadındı diye hatırlasın. Onunla eğlenceli vakit geçirmek için çabaladığım günlerde ki sabrımla hatırlasın. Kötü günler geçirdi ama bana hiç kötü günler yaşatmayacak kadar sevgi dolu merhametli güçlü bir kadındı diye hatırlasın. Onunla tutunduğum şu hayattaki yaşama sevincimle neşemle hatırlasın. İnşAllah beni her şeyden önce iyi bir anne olarak hatırlar.