2prensesimvarcanim Bebeklerinizin gelecekte seni nasıl hatırlamasını istersin? Hangi yönünü örnek almasını isterdin?
2prensesimvarcanim 2prensesimvarcanim Beni hep eğlenceli Gülen yüzlü iyi bir anne olarak hatirlamasını isterim Merhametimi örnek alsın isterim
cnsu22 2prensesimvarcanim ben ilk eşimde. Ayriyim beni annemm çok güçlü asla pes etmedi her defasında daha güçlü oldu diye hatirlasinlar herşeye rağmen yine çocuk gibiydi o gülüşü neşesi danslari şakaları ve çok vicdanlıydi hep bu yüzden kaybetti desinler
Gizmokzilla 2prensesimvarcanim her zaman şefkatli ve merhametli ayrıca güler yüzlü ve çocuk gibi hatırlamasını isterim. Öyle bi imaj yarattığımı da düşünüyorum oğluma. Güler yüzlülüğümü ve pozitifliğimi örnek alsın isterdim ♥️🥰
mervekaya1_ 2prensesimvarcanim ay ne bileyim ya ben isterim ki çocuğum şey desin. Benim annem baskıcı bir kadın değildi, benimle çocuk olurdu bebek olurdu hep gülümserdi hep beni eğlendirirdi ve çok severdi. Despot bi anne olarak hafızasinda kalmak istemem.
_Hera 2prensesimvarcanim her gün birlikte dans edip onunla çocuk gibi oyunlar oynadığım günleri, enerjik, hep Güleç daima merhametli olmamı hatırlasın 🌸
canan6668 2prensesimvarcanim Beni hep gülen yüzlü sıcak kanlı samimi şakacı çocuk ruhlu biri olarak haturlamasini isterim merhametli ve tabiki kendi annemden gördüğüm gibi güçlü biri olarak ❤️ Ama asla benim gibi kimseye hayır diyememeyi bilmesinler sınırları olsun istediklerin we hayir desinler
yagizinannesi0606 2prensesimvarcanim onun sağlığı için ne kadar ugrastigimi olarak hatirlasin onun için herşeyden herkesten vazgecebilecegimi bilsin yeter
hasan033 Merhametimi hatırlasın yardımseverliğimi hatırlasın isterdim insanlara canlılara yardım etmek çok güzel bir şey bunu bilerek beni hatırlamasını isterim
annesionucoksevermis 2prensesimvarcanim çok fedakardı benim annem desin vefalı olsun başka da bir şey istemem kendim için.