Hope77
Önemli olan yabancı kişiyle göz teması,sosyal gülümsemessi falan,yazdıklarınız atipik otizm(hafif düzey)benziyor.
Önemli olan tanı değil aldığı eğitim.
Siz aldırın eğitimlerini otizm değilse zaten ta ı kalkar çocuk yaşıtlarını yakalar.
Dehb 6 yaşından önce tanı konmaz kolay kolay dehb de sosyal ilişki iyi oluyor genelde otizm çevreye uyamama durumu siz doktorunuza güvenin.
İstemiyorsanız rapor almayın.
Kendi imkanlarınızla eğitim aldırın