Mutluebeveyn bende ercp olduğum doğumdan bir ay sonra kanala düşmüş sarılık olmusum haberim yoktu ağrılardan dolayı gittiğimiz hastanede buldular hastalığı bende ilk ercpde alamadilar stent taktılar ama ağrım olmadı ikinci işleme kadar bı ay beklemistim dikkat ettim yenmemesi gereen şeylere dikkat edince bı nebze iyi gelmişti ikincide stent ve taş çıkarıldı sonra rahatladım kontrole gittiğimde saframda taş çamur olmadığıni söylemişlerdi muhtemelen stent zamanı düştü dediler ama gebelik düşünürsen veya bı ağrın daha olursa safrayı aldırmak mecburiyetindesin dediler bende bu sıralar gideceğim doktora bakalım ameliyat ne zaman olur bilmiyorum ama sürekli ağrı olucakmi diye dusunmek çok zor birde çocuğu olan anneler için sadece ameliyattan sonra yeme içme nasıl oluyor 6 ay çoğu şey yenmiyor diyorlar doğrumu bilmiyorum biraz yeme içme kısıtliligi zorlar diye düşünüyorum