Kızlar ERCP olacağım safra taşımdan dolayı kanala kaçmış dört gündür hastanedeyim bir şey yiyip içemiyorum serumlarla duruyorum yediğim ann çıkarıyorum çok kötüyüm 🙁
Süreç nasıl ilerliyor tecrübeli olanlar yazabilir mi doktor riskleri var dedi korkuyorum Eskişehir şehir hastanesindeyim doktorum Berrin hoca bu Arada tanıyan varsa yazabilir mi 😔