Benimde bebeğimde 1.ayda sağ gözde başlamıştı.tobradex damla kullanmistik.damlayi birakinca bir sure tekrar etti ama 1 ay sonra geçti.tam kurtulduk derken bu sefer sol gözde başladi.ağladiktan yada uyuduktan sonra kalktiginda gözünü bile açamiyordu.4.ayda göz doktoruna getirdik .göz pınari darlıği olduğünu soyledi.sağ göz açılmiş ancak sol gozde tikaniklik var dedi.bize göstermek amaciyla kizimin göz pınarına bastirarak masaj yapti
.Kızim biraz ağladi hatta sert yapıldıği için.Netira damlada verdi.Ancak doktordan geldikten sonra bir daha çok şükür hiç çapaklanma olmadı.Sanirim doktorun yaptiği masaj ile açıldi.damlayi hiç açmadim bile.benim şahsi görüşümde kesinlikle masaj.inşallah sizinde en kısa sürede açılır.