aslymom mnakrkt ayakta sallamayı bırakın bence keşke hiç alışmasaydı annelerin en zorlandılığı bu oluyor birde bebekler büyüyene kadar istiyor ne kadar erken o kadar iyi
mnakrkt aslymom bazen bıraktım mı kendi kendine uyuyo ama uyku saatlerini kaçırmamak adına sallayarak uyutuyorum çok uyarma maruz kalıyor bu sefer uyumuyor maalesef gözleri kızarsada direniyor
mnakrkt pogacayanaginannesi 7 buçuktu bizimde uyanma saatimiz ama bu aralar beşte uyandı mı bir saat falan uyanık kalıyo anlamadım gitti o beni zorluyo
tgcyi mnakrkt bende nefret ediyorum ortalama 6da gune basliyoruz🤦🏻♀️ uyaninca odama aliyorum oyuncak sepetinide koyuyorum onu birakiyorum o oynuyo ben uyumaya devam😁 bazen rahat birakiyo bazen hic rahat birakmiyo
nura97 Bizimki hep 6.00da uyanirdi. Bugun bir cilginlik yapti 07.30da uyandi 😂😂😂 ben simdi tum gun dusunuyorum acaba ne yaptim da oyle uyudu 😂😂😂
hickimsebiri Tavana asılan beşikler var onunlar rahat ettim ben gündüz uykularını onda uyuyor gece de uyuyana kadar onda sallayıp beşiğine alıyorum ayakta sallamak gerçekten yorucu büyüdükçe de zorlaşıyor