Sizler nasılsınız ben 4 ay olucak nefret editörüm erken kalkmaktan başlarda enerjili oluyordum ama günden güne çok yorgun oluyorum ayakta sallamak zulüm geliyor zaten dizlerim ağrıyor bazen eşime veriyorum işten gelince sallasın diye ama her günde ona verilmez adam işten geliyo çocuk sallıyor gece 🤣🤣 çok sinirleniyorum sonra ağlayasım geliyo çocuğuma kızmıyorum aslında ama niye uyumuyor ki diyorum esnediği halde gözler kalalı ama kıpır kıpır şok rahatsız oluyorum böyle geriliyorum varya öyle dertleşelim diye açtım bu postu sizler nasılsınız varmı böyle olan