maysamoms33 kızım 18 kiloyken molfix 6 numara kullanıyorduk, tavsiye ederim kalıpları geniş önceden n7 numarası yoktu ama şimdi 7 numarası da var, şuan da oğlum 17 kilo onada 6 numara kullanıyorum, hareketlendikce kilo boya gider o zaman daha rahat olur.