Kızlar bebeğim tombik slepy 7 numara kullanıyorum yaz ayı su kullanımı felan 2 3 kere sızdırdı birde artık sığmıyor ve stok yapmıştım maalesef bez değişikliği yapmam lazım ama sleppy de yok maalesef en büyük 7 varmış neye geçebilirim ya da başka marka 7 numaralar mı deneyeyim slepy genelde diğerlerine göre daha küçük oluyormuş bilen deneyen benim gibi bu durumda olan varsa ne kullanıyorsunuz yazar mısınız lütfennn 🙏🏻