begonvil00 Sadece zıbınla yatırıyorum yatak odasında yatınca birde vantilatör açıyorum duvara doğru veriyorum. Salonda uyursakta klimayı 24 derecede sabit açıp yarım kol tshirt ve alta ince kapri eşofman altı giydiriyorum üstünü örtmüyorum
maygirl Nlyy klima acik uyuyor imce muslin ortuyorum uzerine okadr 30 gunluktu hava boyle sicakti ozamanda bu sekilde uyutrdum.
rabisozdmr Nlyy ne uykusu sıcaktan patlıyoruz , terasımız var serin ama ben böcek sinek var diye yatamıyorum 😏