hellobeybi Nlyy örtmüyorum tabii ki. eşim zıbın bile giydirmek istemiyor 😄 sadece zıbınla yatırıyorum
onceuponatime_ Nlyy zıbınla yatırıyorum sadece oğlum 3 aylık, bazen gece bacakları üşüyo gibi geliyo her uyanmamda ince bir müslin örtüyle örtüyorum ama tekmeleyerek geri açıyor malesef 😅
Nlyy simseklivekalpli ben de örtmüyorum normalde sadece gece örtmeye çalışıyorum ama oğlum ayağıyla iterek geri açıyor aklım kalıyor bu seferde üşürse diye
oykber1 3 bucuk aylığız bende örtmüyorum örtsem de ayaklarıyla tepikliyorlar. Zıbınla yatırıyorum odaların camını da kıyık bırakıyorum🥹
nazanay Nlyy 3 aylık kızımı gündüz sadece bezle, gece çıtçıtlı body ile yatırıyorum. Camları kapıları da açık bırakıyorum, gerçi bi işe de yaramıyor. Kafayı yemek üzereyim sıcaktan.