melegininannesi38 bakın kiyaslama yapmiyorum.Yemeyen cocuk cok zor blirim.Benn bu durumu 8 ay yaşadım.Yemiyor diyede istahıda iyice kaoatsin diye yazdklarinizlada tıkamadım çocugu.Yemeyen cocuga bunlari verirseniz 3 5 kasik yiyecegi varsada yemez zaten.Siz bisey sormussunuz alacaginiz cevaplar hoşunuza gtmyecekse sormayın.Ayrica yumurta vs dışinda gercekten öğün diye bisey yok.Yemiyor vs makarna vs anlarımda yani bsey yok.Ara ögun gbi meyvelerden vs bisey denersiniz.Pankek krep vs yani her cocuk yemese dahi bu tarz bsyler illaki yer ya danone ayran karadutla cocuk doymaz boş boş midesi şişer..Sizde iyice tikansin hic yemesin diye desteklercesine bunlarla gün bitirmişsiniz..Yani yazdklarniza bakmadan aldiginiz cewap size neden anormal geliyor anlamadım.yememsini anlarım ama sizde yemiyor diye boş şiskinlik yaratip istahini iyoce kapatmayin..bunlari bos boş icecegine 1 kaşik yesin aam bsey yesin.Meyve vs illaki bsey sewer yer bi cocuk.Postlar size fkir olmayacak ise açmayın OKEEEYYY:)