Kızlar bebeğim 23 aylık normalde emiyordu iki gundr emzirmiyorum bıraktıracam beslenmesi kaç öğün olmali sabah yumurta pişirdim onu yedirdim öğlen yatmadan danone istedi 4 tane danone yedi saat 3 30 gibi öğleden sonra bi kase çorba yedi çorbadan birwz sonra dondrma yedi 1 saat 2 saat öncede ayran ile karadut içti şimdi yatmdan süt denedm icmedi karnı tokmudur sizce uyudu öyle aç uyudu gibi hissettim