nanelimon19 yagizsmom ben mayısta doğum yaptım haziranda başvurdum onaylandı yazdı geçen hafta şimdi yatmş gözüküyor 31 temmuz olarak benim anlamadıpım mayıs ve haziran ayını alamıycak mıyım
yagizsmom nanelimon19 toplu veriyorlar diye biliyorum kaçıncı çocuk sizin ? İlk ise zaten tek sefer alıyoruz
miran69_ sadecesenmelek geri gittigini duymamistim bnde diyordum 3 ay almaym biriksin yapmayayim ozmn
drystr @sadecesenmelek geri gitmiyor diye biliyorum çünkü ben Ocak 23 te doğdum yapmıştım bi türlü çekmeye gidemedim 4 ayı toplu aldım
sadecesenmelek drystr tmm zaten bende şubatta doğum yaptım 3 ay toplu verdiler 2 aydır vermeye başladılar. Bankacı kız eğer çekmezsen geri gider dedi ama ikinci aymı gider onu bilmiyor kendi de
sadecesenmelek Aliereneymen bnde öyle düşündüm sıcakta çıkmayayım toplu alayım diye ama öyle dedi bankacı