ucoglanannesi kayra0223 bende mayısta doğum yaptım üçüncü çocugum hemen o hafta başvurdum şimdi 31 temmuz da ödeme alınabilir yazıyor iki aylık ödeme girilmiş bana da
prensannesi15 kayra0223 hayır hala çekmedim ama ilköğretmenim ailem uygulamasında sadece temmuz gözüküyor 🥹