29martta dogum yaptim bnde mayis 25te basvuru yapabildim haziran 25te de ilk parayi aldim nisan mayis aylarini bende alamadim .nasil alabilir ki zaten ilk duyulduqunda bu haber herkes sisteme hucum etti ancak basvuru 25mayista yapabildim bir sürede olmadi zaten sikıntiliydi yani surec🤷♀️