gg3848 binnur37 hahaha dene canım benim belki işe yarar bide ben o zamanlar aslında zayıftım hala zayıflamaya çalışıyordum 😂 maşallah şimdiki halimi görsem kendime 5 tane hamburger sipariş ederdim zayıfmışım ben diye😂
tgcyi binnur37 bi cay kasigi atiyodum ben hem tok tutuyodu hemde canim tatli istemiyodu, bide ben lapa sevmiyorum die aksamdan yulafla sutu hazirliyodum meyvesini tarcinini atiyodum sabah yiyodum pisirmeden
binnur37 tgcyi buda mantıklı bende yulaf kakao süt pişirip üstüne meyve granola koyup yiyodum şimdi tarçında koyayım
mucizemm94 binnur37 kullandım sabah aç karnına içiyordum elma yoğurt ceviz tarçın da çok tok tutuyor deli gibi acıkınca yerseniz 😊👍
dilos53 binnur37 bende tarçın, kakao, Türk kahvesi olarak tükettim yağ yakıyor ve tok tutuyor inşallah tez zamanda istediğiniz rakamı görürsünüZ🌷
nilikonunannesii binnur37 ekmeği tamamen kes tarçınlı Türk kahvesi ve gece uyumadan önce zeytin yaprağı çayı iç 1 ay sonra sonucu gör ben evlendikten sonra kilo almıştım baya 3 ay düzenli yaptım 7 kilo vermiştim😁
nilikonunannesii binnur37 şuan için aynı şeyi söyleyemeyeceğim çünkü yine aldım doğumdan sonra emzirme işinin bitmesini bekliyorum sonra yine devam edecem bu Yaptıklarıma😁
binnur37 nilikonunannesii bende yarın sabah başlicam tarçınlı kahveye günde 2 keremi 1 keremi iyi olur
nilikonunannesii binnur37 hadi inşallah bakalım hayırlısıyla gitsin kilolar 😁ben genelde öğlen arası tüketiyordum. Çarpıntı yaptığı için günde 1 kere içiyordum ama benimki büyük bardaktı 😁